Fidel Internet Marketing
english
מאבירם פידל למדתי מהו איש קריאייטיב - אילן שילוח, מקאן אריקסון מצאנו את אבירם פידל ראוי לגרין קארד עבור הישגים יוצאי דופן בשדה הפרסום - משרד ההגירה ארהב הקמפיינים של אבירם תרמו תרומה גדולה ומשמעותית לחברתנו - שלום זיידלר, תה ויסוצקי איש מקצוע מעולה. אני מת עליו! - אריה רוטנברג, קשר בראל אבירם עזר לנו במיתוג החברה, באיפיון אתר האינטרנט המחודש וביצירת חומרים פרסומיים עשירים ומשכנעים. קחו אותו ולא תתחרטו - רונית אייל, אל-על
בית אבירם פידל רשת הפרסום שלנו פרסום באינטרנט שיווק באינטרנט לידים מאמרים מפת אתר

לידים, לידים, לידים, או: איך למדתי להפסיק למכור רעיונות ולהתחיל למכור מכירות

האינטרנט עשה מה ששום מדיום לא העיז לעשות לפניו והניח את האחריות הישירה על מכירות המפרסם ("הלקוח") לפתחו של הפרסומאי. חוצפה. בניגוד לטלוויזיה, לרדיו, למודעות הפרינט, לשילוט החוצות, לכל שלל המדיומים הקלאסיים, באינטרנט אין שום קשר רומנטי ואפוף מסתורין בין הקריאייטיב שהגה צוות קריאייטיב במשרד פרסום מאן דהוא לשורה התחתונה אצל הלקוח, בין אם מדובר בלידים, בהרשמות, או בסליקות בפועל של כרטיסי אשראי. כך נולד הפרסום מוטה הביצועים
(performance based advertising) הגורס בפשטות שהפרסום שווה בהתאם לתוצאות שהוא משיג, כך חלפה לה תהילת עולם וענף הפרסום לא יהיה עוד נוצץ, מנותק ומגוחך לעיתים, כשהיה. ומפרסמים, כמו גם משרדי האינטראקטיב שממשיכים לדבוק בפרסום שרירני, קרי ממשיכים לשפוך סכומי עתק במדיה במודלים של רכש חשיפות לצורך שיפור "תדמית המותג", באתרים בהם החשיפה נמדדת לעיתים לפני שהדף סיים את טעינתו ולפני שהגולש הקליק כבר הלאה לדף הבא, ללא קשר למדידת התוצאות שאותו פרסום שרירני משיג, נמצאים על דרך המלך לאובדן נתחי שוק. וכל כך למה? ובכן, האינטרנט מאפשר למפרסמים ופרסומאים לראשונה לבצע בקמפיינים שהם מנהלים ברשת כמעט כל דבר העולה על דעתם וקשור במדידה, בדיקה, ניסוי וטעייה של שלל משתנים, מרמת האסטרטגיה, הצעת המכר, פילוח קהל היעד ועוד, וכל זאת תוך כדי מעוף הקמפיין, מה שהופך את מסע הפרסום לאורגן חי, נושם ובעיקר, אם מטופל נכון, מתעצם ומתפתח. נכון, היה זה עוד דיוויד או'גילבי ז"ל (1911-1999) שאמר אי אז במאה הקודמת ש: "it's not creative if it doesn't sell", בהחלט צעד מעניין בכיוון הנכון, אך היות שרשת האינטרנט רק הופיעה כשהחבר הבריטי כבר לא ממש היה כאן, מדובר כפי הנראה בהבלחה גאונית על תקן עלה תאנה בלבד, שרק אפשרה למאסטר הבריטי להמשיך ליצור קמפיינים "נועזים", "חדשניים" ובעיקר "קריאטיביים", בלי לדפוק חשבון לאף אחד, בטח שלא למפרסם (ה"לקוח") או למחלקת המכירות שלו. אז הסכיתו נא לאחד, אני, שכתב כמה סיסמאות וחיבר כמה טקסטים שיווקיים בחיים שלו: זה בדיוק כמו שאדון או'גילבי אמר. אבל בדיוק.
לקריאת המאמר השני בסדרה לחץ כאן
חזור »

איך אני יכול לעזור?

אשמח לדעת מול איזה אתגר אתם עומדים. אנא כתבו לי במספר מילים, השאירו אמצעי התקשרות ואני אצור עימכם קשר בהקדם. תודה, אבירם.

השירותים המוצעים

  • ניהול קמפיינים במודל performance באינטרנט
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל pay per lead
  • ניהול קמפיינים באינטרנט במודל cpm
  • יצירת לידים בכמויות גדולות לשוק המקומי והבינ"ל
  • הקמה וניהול של קמפיין בגוגל במודל תשלום לפי תוצאות
  • יצירת מיניסייט מקצועי ומדידת אפקטיביות
בית  |  אבירם פידל  |  רשת הפרסום שלנו  |  פרסום באינטרנט  |  שיווק באינטרנט  |  לידים  |  מאמרים  |  מפת אתר
פרסום בגוגל  |  קופירייטינג  |  Naming  |  מיתוג  |  כתיבה שיווקית  |  פרסום ושווק באינטרנט  |  בניית אתרים  |  סלוגן